Så fungerar det
1
Boka ert lager
1. Starta försäljning – registrera föreningen.
Utse en kontaktperson/ Lagledare. Kontaktpersonen blir ansvarig för gruppen som
ska sälja och kommer vara den som har all kontakt med Klubbtillskott.se.
Registrera er genom att klicka på ”Starta försäljning” på Klubbtillskott.se.
Kontakt personen anger sina kontaktuppgifter
2
Visa - Sälj - Ta beställning
2. Sälj direkt
Visa produkten för grannar, vänner och på arbetsplatser.
Visa produktblad & ta beställning. SÄLJ TIPS!
Beställning kan även göras via länk som ni även kan dela.
Säljmaterial & Säljtips går att laddan ner ifrån hemsidan.
3
Sammanställning - Slutbeställning
3. Slutbeställning, leverans och vinst.
Har ni tagit upp beställningar slutför kontaktpersonen den gemensamma beställningen till Klubbtillskott.se när sista försäljningsdatum har passerat.
Gemensamma beställningen = slutbeställning.
4
Leverans och Betalning
Er beställning levereras till adressen ni valt inom ca 7 arbetsdagar efter
säljkampanjens slut. Dela/ Leverera ut produkterna till era köpare och ta betalt.
Leverans och Betalning sker vid ett och samma tillfälle.
Betalning
Varje säljare för sen över den totala summa av sin försäljning till kontaktpersonen, vanligen via swish eller till den gemensamma klubbkassan.
5
Behåll vinst - Betalning av faktura
När ni är helt klara och alla har betalat in sin del av försäljning till kontaktpersonen betalar kontaktpersonen fakturan inom 10 dagar. Fakturan är på ca 67% av
orderbeloppet och resterande ca 33% dvs ca 1/3 behåller ni,
detta blir er vinst som ni alltså får behålla direkt!
Du hittar mer information under Vanliga frågor (faq) och svar på klubbtillskott.se. Behöver du mer hjälp eller har andra frågor är du alltid välkommen att
kontakta oss på telefon, mejl eller chatt.
Ring +46 (0)8 559 220 05 eller mejla info@klubbtillskott.se.
Med Klubbtillskott.se Nya lagerrensningar varje månad.
Kvalitetsprodukter med bra vinst marginal.
Boka nu och börja sälj.. Vinst upp till 198kr/ produkt.